Private klienter; individuelle, par, familier samt terapi i gruppe
Supervision af andre faggrupper
Foredrag
Undervisning i ICDP modul 1 (International Child Development Programme) inkl. samspilsanalyser
Teoretisk uddannelse (for at vedligeholde min psykologfaglighed og holde mig ajour med nyeste viden)
Cand.Psyk.Aut.
ISTDP (Intensive Short Term Dynamic Psychotherapy/Intensiv kortids psykodynamisk terapi). Afslutter 3-årig coretræning aug. 2019. (Terapiform, der er særligt skarp på følelser og på at frigøre os fra de fastlåste reaktionsmønstre, der saboterer vores trivsel. Både det, der sker indeni os og det der sker mellem os og andre mennesker).
Parterapi ved Couples Insititute, Californien. (Tilknytningsbaseret parterapi efter “The developmental model”)
TheraPlay. Påbegyndt uddannelse i legebaseret terapi, der er en direkte interventionsform med det formål at styrke barnets selvværd, selvtillid, modtagelighed for omsorg og både barnets og forælderens relationelle kompetencer.
Vejleder i ICDP, International Child Development Programme (Ressourceorienteret tilgang til at styrke relationen mellem barn og voksen, ved at hjælpe den voksne til at skabe den gode udviklingsunderstøttende relation med barnet)
Minding the Baby. Introduktionsniveau. ((Mentaliseringsbaseret støtte til den primære omsorgsgiver, der hjælper mødre og fædre til at forstå og drage omsorg for både barn og sig selv.
Psykoterapi i perinatalperioden. (1 års fordybelseskursus i fysiske, psykiske og relationelle forhold vedrørende barn, forælder og søskende under graviditet, fødsel og den første tid efter fødslen.).
SE (Somatic Experiencing) Introduktionsniveau. (Kropsorienteret metode med fokus på forløsningen af oplevede traumer).
Andre fagligt ajourførende kurser
Den Psykologiske undersøgelse – Børn og Unge
Forældrekompetenceundersøgelser
Supervision af andre faggrupper
Klinisk sexologi
Psykoterapeutisk behandling
Psyke og soma, funktionelle lidelser
Personlighedsforstyrrelser og personlighedsteori
Barnets psykiske udvikling og udviklingsforstyrrelser
Psykologisk testning
MIM (Marschach Interaction Method) (Samspilsobservationsmetode ved vurdering af det relationelle miljø i familien)
PC-ERA (The Parent-Child Early Relations Assesment Scale Method) (Vurdering af kvalitet af samspil inkl. spædbørn)
WISC-IV (Vurdering af kognitive funktioner, børn)
WAIS-IV(Vurdering af kognitive funktioner, Voksne)
TAT-Thematic Apperception Test (Vurdering af forsvarsmekanismer)
PDI – RF Parental Developmental Index – Refleksive Functioning (Vurdering af forælderen nuværende mentaliseringsevne ifht sig selv og barnet mhp at identificere områder, der med fordel kunne styrkes for barnets samt forælderens trivsel).
Denne hjemmeside bruger cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Det er valgfrit, om du vil være med til det. Tryk på "Det vil jeg gerne"-knappen eller på linket "Læs mere om hjemmesidens cookie- og privatlivspoltik", der også indeholder et link til, hvordan du blokerer for cookies.Det vil jeg gerneLæs mere om hjemmesidens cookie- og privatlivspoltik